#24. In gesprek met Nanda van Aalst over het definiëren van je purpose om te doen wat past bij wie jij écht bent.
Ik moet bekennen dat ik een beetje huiverig was bij het woord Purpose, ik heb er een haat-liefde verhouding mee, maar omdat ik de uitnodiging van Nanda zo leuk vond, besloot ik om hierover met haar in gesprek te gaan.
We hebben het over de veelvoorkomende obstakels die mensen tegenkomen tijdens het proces van het vinden van hun purpose;
Hoe zelfbewustzijn een rol speelt bij het ontdekken van iemands purpose. Welke specifieke methoden of oefeningen je kunt doen om je innerlijke drijfveren beter te begrijpen;
Wat de relatie is tussen purpose en leiderschap, en hoe je dit kunt integreren in je business;
Hoe belangrijk het is om je purpose duidelijk te definiëren in een wereld waar online zichtbaarheid voor veel ondernemers cruciaal is.
Welke stappen je kunt zetten om je proces van verandering te delen. De drempel te verlagen en toch zichtbaar te zijn op een authentieke manier die voor je werkt zonder je professionaliteit te verliezen.
En wat je kunt doen om niet overweldigd te raken of jezelf te vergelijken met anderen maar in lijn blijven met je eigen purpose en authenticiteit als die even wankelt.
Wil je hierover napraten kan dat met Nanda:
https://www.instagram.com/nanda.purposecoach/
Masterclass:
http://www.nandavanaalst.nl/masterclass-drie-stappen/
En Lian:
https://www.instagram.com/lian_brandfuel/
https://www.linkedin.com/in/liangroot/
Of kennismaken? Kan via deze link
Meer over Lian | Brand Fuel | Webdesigner en Squarespace expert
Ik help jou online zichtbaar te zijn met een state of the art website die écht laat zien wat jij komt brengen als ervaren ondernemer.
Kies je ervoor om met mij te werken dan ben je op een plek waar bijzondere dingen gebeuren. Ik heb niet alleen jarenlange ervaring als (web)designer, maar ook een sterk ontwikkelde intuïtie waar ik in mijn werk dankbaar gebruik van maak. Deze combinatie van strategie en intuïtie vormt de basis voor de allerbeste websites. Creatief, innovatief en helemaal kloppend bij jouw personal brand.