#30. Je kunt geen business bouwen op alleen maar flow.

Sorry. 

Ik ben dol op flow, begrijp me niet verkeerd. Het is heerlijk. Maar als je te veel waarde hecht aan flow, kan je je er ook achter gaan verschuilen.

Dan zit je maar te wachten, omdat je hem vandaag even niet voelt….

Of je blijft maar zoeken, naar de juiste voorwaarden om flow te bereiken…..

Terwijl je in die tijd ook praktische stappen kunt zetten voor je business. Misschien niet per se vanuit flow, maar gewoon omdat je hebt besloten dat je ergens naar toe wilt. En een lijstje hebt gemaakt met acties die je daarvoor moet nemen.

Flow kan je ook overspoelen met ideeën, terwijl je eigenlijk focus nodig hebt.

De flow aan klantwerk kan soms zelfs voelen als een tsunami die jou volledig meesleurt. Waardoor je nauwelijks nog aan je eigen bedrijf toekomt.

En vanuit flow ga je zelden anders denken. In flow blijf je meestal bij het bekende, dat wat lekker voelt.

Maar wie zit er aan het stuur van jouw bedrijf? 

Jij of flow?

Nogmaals, ik heb niks tégen flow. Ik geloof alleen niet dat je succes bereikt als je alléén maar wil werken vanuit flow.

Soms moet je ook experimenteren om te ontdekken wat bij jou past. De leiding nemen over je tijd en toekomst. Uit je hoofd halen en concreet maken wat daar allemaal rondzweeft. 

Dat is wat we doen tijdens een Strategy Sprint van één dag.

Zodat je bedrijf niet zo’n gladde rivierbedding wordt die langzaam verder uitslijt, waardoor het water al kabbelend steeds dezelfde weg kiest. Maar je met een stevig kompas op open zee belandt. 

Ready to face any storm.


Meer lezen over de Strategy Sprint? Dat kan hier

Wil je hierover in gesprek of kennismaken? Kan dat via deze link

Of ga je liever eerst via dm in gesprek kan dat natuurlijk ook:

https://www.instagram.com/lian_brandfuel/
https://www.linkedin.com/in/liangroot/


Meer over Lian | Brand Fuel | Webdesigner en Strateeg

Ik help jou online zichtbaar te zijn met een state of the art website die écht laat zien wat jij komt brengen als ervaren ondernemer.

Kies je ervoor om met mij te werken dan ben je op een plek waar bijzondere dingen gebeuren. Ik heb niet alleen jarenlange ervaring als (web)designer, maar ook een sterk ontwikkelde intuïtie waar ik in mijn werk dankbaar gebruik van maak. Deze combinatie van strategie en intuïtie vormt de basis voor de allerbeste websites. Creatief, innovatief en helemaal kloppend bij jouw personal brand.

Previous
Previous

#31. Weet jij wat het verschil is tussen je why en je purpose?

Next
Next

#29. Hoe ik mijn eigen droomwereld weer voor me zag door de Strategy Sprint