#26. De messy middle van het bouwen aan je personal brand
Het proces van het bouwen van je brand is messy. Je bent het oude ontgroeit, maar het nieuwe is er nog niet. Het voelt onwennig, je denkt dat niemand je nog begrijpt als je voorzichtig met nieuwe taal komt voor wat je doet. Het wordt voor jezelf steeds duidelijker en jij ziet al flarden van wat je zo graag doet.
Maar dan ga je zitten om die webteksten te schrijven, of een bericht voor je socials en verval je in de taal van hoe je denkt dat het hoort. Je neemt de stem van iemand anders aan en verliest jouw energie in het schrijven.
Dit is zo herkenbaar voor mij en de klanten waar ik mee werk. Stuk voor stuk intuïtieve vrouwen met een mooie missie die het soms lastig vinden hier echt voor te gaan staan. Die soms irritatie voelen op hun eigen proces, want "weer deze onzekerheid" of "weer dit stuk in een ander jasje".
Hierbij gaat het eigenlijk altijd over terug naar jezelf gaan, vertrouwen hebben in dat wat je doet, dat het goed is. Dat de juiste mensen bij jou terecht gaan komen. Hoe stiller je wordt, hoe meer je kunt horen. Het is het stuk waar ik zelf midden in zit en waar ik jou het allerbeste mee kan helpen. Want hoe concreet de uitkomst soms is waar ik met jou naartoe werk (een website) het gaat bijna altijd over de andere lagen in jouw persoonlijke ontwikkeling waar we in het traject mee werken.
Ruimte creëren om deurtjes te openen naar nieuwe ontdekkingen. Samen onderzoeken welke voor jou van belang zijn. Creatieve ideeën vinden altijd een weg naar buiten via ons, laat het de weg van de minste weerstand zijn.
Wil je hierover in gesprek of kennismaken? Kan dat via deze link
Of ga je liever eerst via dm in gesprek kan dat natuurlijk ook:
https://www.instagram.com/lian_brandfuel/
https://www.linkedin.com/in/liangroot/
Meer over Lian | Brand Fuel | Webdesigner en Squarespace expert
Ik help jou online zichtbaar te zijn met een state of the art website die écht laat zien wat jij komt brengen als ervaren ondernemer.
Kies je ervoor om met mij te werken dan ben je op een plek waar bijzondere dingen gebeuren. Ik heb niet alleen jarenlange ervaring als (web)designer, maar ook een sterk ontwikkelde intuïtie waar ik in mijn werk dankbaar gebruik van maak. Deze combinatie van strategie en intuïtie vormt de basis voor de allerbeste websites. Creatief, innovatief en helemaal kloppend bij jouw personal brand.