#27. In gesprek met conversiequeen Jill van den Bosch over sales hoe je aan meer klanten komt.

Ik moet altijd denken aan formule 1. Met die auto gaat het altijd over het tweaken van één bepaald onderdeel, in combinatie met de andere. Meten hoe het werkt en het dan weg doen of weer verbeteren. Soms zijn er weer totaal nieuwe onderdelen nodig binnen marges die heel krap zijn maar toch weten ze er weer een werkende auto van te maken en gunnen ze zichzelf ook de ruimte om te spelen zelfs op dat niveau.

Jill noemt zichzelf conversie queen en helpt ondernemers verhogen van het conversiepercentage in salesgesprekken en met het krijgen van meer klanten. Ook helpt ze je om meer te gaan staan voor je eigen waarde. 

In de podcast verteld Jill wat haar eigen route is geweest en hoe ze terecht is gekomen bij het coachen van andere ondernemers op het gebied van sales.

We hebben het oa over:
- De grootste uitdagingen in salesgesprekken als het gaat om het verhogen van conversiepercentages;
- Effectieve strategieën die je als ondernemer kunt gebruiken om een constante stroom van potentiële klanten te genereren. En om de leads om te zetten naar daadwerkelijke klanten;
- De worsteling met zichtbaarheid. En wat Jill zelf doet om op te vallen en haar following te laten groeien;
- Hoe je op een netwerkevent aan leads komt en hoe je die kunt opvolgen;
- Waarom grip op je cijfers zo belangrijk is om meer grip te krijgen op je financiën, zodat je kunt groeien met je bedrijf.


Wil je hierover napraten kan dat met Jill:

https://www.instagram.com/jill.van.den.bosch/

En Lian:

https://www.instagram.com/lian_brandfuel/
https://www.linkedin.com/in/liangroot/

Of kennismaken? Kan via deze link


Meer over Lian | Brand Fuel | Webdesigner en Squarespace expert

Ik help jou online zichtbaar te zijn met een state of the art website die écht laat zien wat jij komt brengen als ervaren ondernemer.

Kies je ervoor om met mij te werken dan ben je op een plek waar bijzondere dingen gebeuren. Ik heb niet alleen jarenlange ervaring als (web)designer, maar ook een sterk ontwikkelde intuïtie waar ik in mijn werk dankbaar gebruik van maak. Deze combinatie van strategie en intuïtie vormt de basis voor de allerbeste websites. Creatief, innovatief en helemaal kloppend bij jouw personal brand.

Previous
Previous

#28. In gesprek met presentatietrainer en spreker Pauline Pater over overtuigend en effectief presenteren.

Next
Next

#26. De messy middle van het bouwen aan je personal brand